Thursday 8 November 2012

[Unicum] Munkalehetoseg VA (elsosorban Arlington) es DC kornyeken

Kedves Unicum tagok!

En egy budapesti 28 eves srac vagyok. Szeptemberben koltoztem az Egyesult Allamokba es jelenleg munkat keresek. Par info rolam:

Foiskolat vegeztem Budapesten (kozgazdasz diploma: minosites 5-os, 2009). Ami a tapasztalatomat illeti: dolgoztam Unicredit Banknal ket evet mint credit analyst, a budapesti Alban Nagykovetsegen mint titkar, Boston Consulting Group-nal mint kutato stb. Az osszes magas rangu politikai talalkozon (alban-magyar es forditva) tolmacskent vettem reszt (koztarsasagi elnok, miniszterelnok, miniszterek stb.). Perfekt szinten kezelem a Windowst, Unix-ot, MacOS-t es a MS Office csomagot. Beszelek magyarul, albanul, angolul es olaszul.

Sajnos munkat meg mindig nem talaltam. Pedig credit analyst poziciotol a titkari es eladoi (AT&T, Apple stb.) poziciokig mindent megpalyaztam, de sajnos valaszt nem kapok. Ezert az itt elo es dolgozo magyaroktol szeretnek egy kis segitseget kerni, hatha valaki be tud ajanlani a munkahelyen interjura, ha epp munkatarsat keresnenek. Termeszetesen oneletrajzzal tudok szolgalni.

Segitsegeteket elore is koszonom!

Alvi
571-265-3632

--
LinkedIn: http://www.linkedin.com/groups?gid=3808958
Post: email to unicum@googlegroups.com
Unsubscribe: email to unicum+unsubscribe@googlegroups.com
Group page: http://groups.google.com/group/unicum

0 comments:

Post a Comment