Saturday 5 July 2014

[Unicum] szállást keresek 10 hónapra DC-ben

Kedves Unicum-tagok,

 

Augusztus 1-jén érkezem Washington DC-be Fulbright ösztöndíjjal, egy évet tanulok majd a George Washington University jogi karán (LL.M.).

Jókúti Andrásnak hívnak, 34 éves vagyok és a szellemi tulajdon a szakterületem. Fotósként is aktív vagyok.

 

Jelenleg épp a szálláskeresés kínjait nyögöm, a távolból nehéz jó studio-t vagy szobát találni (aminek saját fürdőszobája is van). Az ideális nyilván az lenne, ha a Foggy Bottom (ahol az egyetem van) könnyen megközelíthető lenne.

 

Ha bárkinek van ötlete, tanácsa, javaslata (a craigslist-en kívül), vagy ismerőse, aki lakást ad ki vagy lakótársat keres, írjon nekem az andras.jokuti@gmail.com -ra.

 

Előre is köszönöm, üdv

 

András

 

0 comments:

Post a Comment