Saturday 5 July 2014

[Unicum] FW: PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

 

Opportunity for summer camp in Hungary with heritage focus

 

 

 

Subject: FW: PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

 


From: Debreceni Nyári Egyetem [debrecen@nyariegyetem.hu]
Sent: Wednesday, July 02, 2014 8:19 AM
To: Debreceni Nyári Egyetem
Subject: PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

Örömmel értesítjük arról, hogy pályázati támogatásból lehetőség nyílik 5 határon túli 8 és 14 év közötti gyermek történelmi, illetve természetismereti táborban való ingyenes részvételére. A történelmi táborba 3 jelentkező részvételét tudjuk támogatni, a természetismeretibe pedig két gyerekét.

A táborok időpontjai, legfontosabb tudnivalók alább olvashatók, de a mellékletként is csatoltuk a jelentkezési lappal együtt.

Kérjük, hogy ezt a lehetőséget minél szélesebb körben terjeszteni szíveskedjék, hogy ezzel a rendkívüli lehetőséggel az érdeklődők élni tudjanak.

A jelentkezési határidő július 11., déli 12 óra. 

Ha bármilyen kérdésük merül fel, szívesen állunk rendelkezésükre a debrecen@nyariegyetem.hu email címen, vagy a +36 52 532 594-es telefonszámon.

 

 

 

Tisztelettel:

 

Debreceni Nyári Egyetem
Debrecen Summer School
Sommeruniversität Debrecen

 

 

 

0 comments:

Post a Comment