Thursday 2 January 2020

[Unicum] Üdvözlet

Kedves Csoporttagok, kedves Mindenki!

Eredményekben-, egészségben és örömökben gazdag, boldog Új Esztendőt kívánok Mindannyiótoknak szeretettel!

2019. szeptemberben kértem és kaptam lehetőséget arra, hogy tagja lehetek ennek a kedves csoportnak, amit ezúton is köszönök.
Megírtam, hogy családegyesítés címen megkaptam a bevándorló vízumot Amerikába, és várhatóan novemberben érkezem a lányomhoz, aki a Virginia állambeli Alexandriában él a családjával.

Nagy örömmel tudatom, hogy decemberben végre megérkeztem ebbe a gyönyörű országba szeretett családomhoz. Az ünnepek és az óév elmúltával ismét jönnek a dolgos hétköznapok, folytatódik az iskola imádott unokámnak, én is szeretnék elfoglaltságot, munkát találni magamnak, ehhez kérek szépen egy kis segítséget.

Magamról röviden: többek között egészségügyi végzettséggel is rendelkező, gyermekszerető, fiatalos, vidám, nyugdíjas nagyi vagyok. Sok éves tapasztalattal, gyakorlattal, de elsősorban sok szeretettel és szívesen vállalnék gyermek felügyeletet, szükség esetén a házimunkába is besegítek. Nemzetközi gépkocsivezetői engedéllyel és 40 éves vezetési gyakorlattal rendelkezem
Amennyiben valakinek szüksége van egy pótnagyira, kérek szíves értesítést a gorgenyister@gmail.com email címemre, vagy az 571 721-8112 telefonszámomra.

Köszönettel és baráti üdvözlettel,
Görgényi Erzsébet

--
Facebook https://www.facebook.com/groups/unicumdc/
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Unicum" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to unicum+unsubscribe@googlegroups.com.
To view this discussion on the web visit https://groups.google.com/d/msgid/unicum/CANd3TZQYn-o4RuSrqbyc-kocpM0N5RCWspbGBDEpMWONOfYi9w%40mail.gmail.com.

0 comments:

Post a Comment