Sunday 3 October 2021

[Unicum] OTP internet banki belépéssel kapcsolatos probléma

Tisztelt Unicum Tagok!

Érdeklödni szeretnék, hogy rajtam kivül van-e másnak problémája az OTP internet banki belépéssel. Nekem egy itteni amerikai számra jöttek a jóváhagyó SMS-ek, én a T Mobile rendszeren vagyok. Kb. egy hete azonban nem kapom meg az SMS-t, az OTP azt mondja hogy tölük kimegy az üzenet, de itt a T Mobile rendszerébe nem érkezik meg.

Többször beszéltem az ügyfélszolgálattal mindkét oldalon, de úgy tünik nincs megoldás a számok amiken az SMS jönne blokkolva vannak.

Smart Bankos applikációm nincsen azt is csak SMS jóváhagyással tudnám aktiválni.

Ha valaki tud tanácsot adni, hogy mit tudok tenni, hogy hozzáférjek a számlámhoz szívesen veszem. 

Köszönöm,

Annamária


--
Feliratkozas emailen unicum+subscribe@googlegroups.com
Facebook https://www.facebook.com/groups/unicumdc/
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Unicum" csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) unicum+unsubscribe@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/unicum/ea1f89d2-e0e8-475d-9f6d-0a37b25e935cn%40googlegroups.com.

0 comments:

Post a Comment